op weg naar Hirtshals

20 juni 2015 - Hirtshals, Denemarken

Wij dachten we zijn er zo maar het was toch nog bijna 400 km, met wel een tussenstop in Hansthols voor een lekker visje, wat denk je alles dicht op een vis restaurant in de haven na, de dame achter de toonbank zei "het is hele verse vis" ze had niets teveel gezegd, het was heerlijk, er had wel meer vis op kunnen liggen i.p.v. frites maar ja !!!

Doorgereden naar Hirtshals waar we morgen vertrekken naar Kristiansand, wel vroeg hoor, we moeten daar al om 0700 uur zijn.

Net in de bar een lekker biertje gedronken en een hapje gegeten, nu even douchen en lezen en dan vroeg onder de wol.

1. Huissen an:
    20 juni 2015
    hele afstand weer maar wel mooi het vis zag er lekker uit voor straks welterusten en morgen vroeg op goeie reis verder all es goed thuis gr.hen en an
  2. Els:
    tijd om op te staan!
  3. Loes en Peter:
    21 juni 2015
    Varen, varen over de woeste baren ....
  4. Paul:
    22 juni 2015
    de woeste baren zijn thuis gebleven, het was een rustig tochtje, maar goed ook want ik was vergeten de auto op de handrem te zetten.