Aarhus, Denemarken

6 juli 2015 - Aarhus, Denemarken

Vanmorgen nog even een wandelingetje gemaakt in het gezellige centrum van Kristiansand, Om 11.30 uur uit gecheckt uit het hotel en op weg naar de Terminal, de boot zou om 13.30 uur vertrekken maar dat werd al gouw 13.50 uur.

Het was een snelle catamaran boot die in 2 uur en 15 min. de overtocht maakt, maar het in en uitladen van auto's heeft zeker 1 uur en 20 minuten geduurd, wat een ellende.

De overtocht was trouwens zeer woelig, golven van 2 meter hoog en heeeeel veel wind, er werd menig zakje gevuld (niet door ons trouwens hoor)

De weg naar het hotel was weer een verademing met een 4 baans snelweg die niet elke keer haaks de hoek om gaat (wel leuk)

Aangekomen in Aarhus in het ZZZleep hotel was een kleine domper, geen restaurant of cafe in de buurt alleen een McDonalds aan de overkant maar dat is ook niks, wel een hele grote en mooie supermarkt waar we wat te eten hebben gehaald en op onze hotelkamer opgegeten (we hebben wel eens gezelliger gezeten), net nog even de laatste (van de 10 die we hadden meegenomen) fles wijn (deze zit nog voor helft vol) uit de koeltas gehaald, die maken we vanavond ook even op dus wordt het echt tijd dat we naar huis gaan.

Morgen hebben we nog een stop in Barmstedt, Duitsland en vandaar nog 485 km naar huis

1. Loes en Peter:
    6 juli 2015
    Jullie krijgen nog zeebenen!
  2. Judith:
    Goede reis naar huis. X
  3. Els:
    6 juli 2015
    Geniet nog even en dan goede terugreis!
  4. Piet en yvonne veen:
    7 juli 2015
    pffff,wat een eind nog.Doe voorzichtig ,maar geniet nog even