Naar de overkant

21 juni 2015 - Ringerike, Noorwegen

Vroeg op vanmorgen, 6 uur, half 7 ontbijt, 5 voor 7 in de rij voor de boot, horen we dat deze boot een half uur later gaat en het blijkt ook nog een langzame boot te zijn, de snelle was stuk.

i.p.v. 2 uur 15 min deed deze boot er 4 uur over, Het was dus pas 1 uur voor dat we in Kristiansand waren en het uitladen ging zo traag dat we pas om half 2 van de boot afreden, daar bij was het zo verschrikkelijk druk op de weg, het leek wel of alle noren op weg waren, volgens het meisje bij het hotel is dat tegenwoordig elk weekend. het geval/

Het gevolg was dat we niet opschoten op de overigens zeer mooie E18 met ontelbare tunnelen, de een nog langer als de andere, wegens files, weg werkzaam heden, campers etc.etc.. Die 390 km duurde zo wel erg lang. We waren dus pas 19.15 in Comfort hotel Ringerike.

Nu zit ik aan het bier en Rita aan de witte wijn dus we laden wel weer op zo.

ps

Het was trouwens heel mooi weer onderweg jammer dat we daar niet echt van konden genieten, morgen naar Geilo voor 2 nachten in een huisje.

1. Ingrid:
    21 juni 2015
    En? Hier wel lekker bedden?
  2. Piet en yvonne veen:
    21 juni 2015
    wat een drama allemaal,het is maar goed dat jullie 3 weken vakantie hebben .M aak je niet druk,want daar heb je niks aan.Geniet van de leuke dingen .Gr van ons
  3. Paul:
    21 juni 2015
    vanaf morgen zijn de ritten niet zo lang meer en krijgen jullie wat mooiere foto's te zien.
  4. Paul:
    21 juni 2015
    De bedden in Hirtshals waren prima, en hier in Ringerike voelen ze ook goed.
  5. Linda:
    22 juni 2015
    Jeetje dat begint lekker!! Maar ja daarna lekker aan het bier/wijn dat scheelt dan weer