Ribe

19 juni 2015 - Ribe, Denemarken

Het begon goed vandaag, we werden onderweg gebeld door het reisburo dat de boot van Hirtshals naar Langesund stuk is en dat we omgeboekt moeten worden naar een andere boot van Hirtshals naar Kristiansand, of we dat goed vinden, hebben we keus dan ? ja de volgende dag maar dan lopen alle verdere boekingen mis dus maar ja gezegd.

Het enige is dat het rijden naar de volgend bestemming meer als 2.5 uur langer is, het voordeel is dat de bootreis 2 uur korter is dus dat scheelt.

In Ribe aangekomen, geboekt in Dagmar hotel, heel oud maar midden in het centrum.

Vanmiddag Ribe in de rondte gelopen is leuk maar niet voor 2 dagen, morgen vertrekken we naar Hirtshals en proberen we een beetje langs de west kust te blijven.

ps., wat foto's bijgevoegd

1. Joop en Kirk:
    19 juni 2015
    Als jullie die andere boot, later dus, genomen hadden waren jullie inderdaad in de problemen gekomen met de rest van de boekingen, goeie keus dus.
  2. Loes en Peter:
    19 juni 2015
    Vis eten in hanstholm in de haven!!!!
  3. Ruud en Riek Giling:
    19 juni 2015
    Hadden ze geen hover craft ? daar is Rita zo dol op vooral als buiten de haven een mast van een gezonken schip boven water uit steekt.
    Je weet de zakjes moeten vol Booooooohw.
  4. Piet en yvonne veen:
    19 juni 2015
    het eten ziet er lekker ,en die knoflook is zeker errrrrrug vies,Straks een lekker visje ,en een heerlijk wijntje erbij,ik weet het niet ,maar het klinkt als vakantieeeeeee
    gr Von en Piet
    Nu op zoek naar het volgende hotel ,veel plezier!!!!!!
  5. Paul:
    19 juni 2015
    Loes dat gaan we doen, goede tip.
  6. Linda:
    19 juni 2015
    Ach zolang jullie het naar jullie zin hebben.. Have fun xx
  7. Huissen an:
    19 juni 2015
    klinkt allemaal goed eten ziet er lekker uit toppie veel plezier hen en an
  8. Judith:
    Geniet van de avontuur!.