eerste stop

18 juni 2015 - Barmstedt, Duitsland

Na problemen met een paar achterbanden ( er was geen speciale wielmoersleutel bij de auto geleverd, vanmorgen nog naar de Citroen dealer en die heeft er andere bouten ingezet, terug naar de banden firma op de Sniep en die heeft het nog even vlug voor mij geregeld.

We zij nu aangekomen in Bramstedt in Duitsland, was bijna 480 km (is toch een hele zit, vooral de files bij Hamburg, maar we zijn er, leuk hotel niet echt bijzonder maar dat hoeft ook niet. We lopen het dorp even in en de eerste de beste schoenenzaak was raak, echte Riekers voor € 29.95 (dit even voor de dames.

Omdat Judith vandaag 40 is geworden gaan we dat vieren in een grieks restaurant,  en wat denk je, wel 2 in dit kleine dorp. We laten lekker niet weten of het heeft gesmaakt, of misschien wel. foto's komen later.

Morgen gaan we naar Ribe in Denemarken, een oud dorp dus er moet wel wat leuks te zien zijn..

1. Judith:
    18 juni 2015
    Veel plezier paps en mams en neem een borrel van me. X
  2. Sophia:
    18 juni 2015
    via deze weg kan ik mooi Judith even feliciteren.
    VAN HARTE!
  3. Piet en yvonne veen:
    18 juni 2015
    neem ook een borrel van ons op Judith haar verjaardag.
    Dat zijn andere prijzen ,die riekers ,hier betaal ietsje meer.
    Goede reis en heel veel veilige kilometers
  4. Huissen an:
    18 juni 2015
    al een eind op weg lekker gefeliciteerd met judith zoals judith zegt neem een lekkere borrel morgen goede reis gr.hen en an
  5. Paul:
    Dat hebben we gedaan Judith
  6. Loes en Peter:
    18 juni 2015
    dat ziet er weer goed uit, ik zou zeggen bewaar de bonnen want zo te lezen kun je na afloop van de vakantie nog wel e.e.a. declareren.
    Ribe is een heel leuk oud stadje, maar onderweg kom je ook nog wel leuke dingen tegen
    Nog veel plezier Loes en Peter
  7. Mary:
    18 juni 2015
    Ziet er lekker uit zeg! Judith gefeliciteerd hoor met je 40e!
  8. Loes en Peter:
    18 juni 2015
    Tja in duitsland kom je overal grieken tegen ,....en t is allemaal heerlijk .....de nieuwe haring trouwens ook hoor!
  9. Ingrid:
    18 juni 2015
    Gefeliciteerd met Judith en een hele fijne vakantie
  10. Joke en Ben:
    19 juni 2015
    Hoi, ik lees het nu pas want het was in de spam terecht gekomen. Judith van harte, 40 jaren zijn voorbij gevlogen. Mmm ziet er lekker uit. Veel plezier. Joke en Ben